Znajdź towarzystwo do sportu wśród 2408 osób z całej Polski.

Podczas treningu woda czy izotonik?

Podczas treningu woda czy izotonik?

Avatar użytkownika
przez prawy 18 mar 2015, o 20:55
Wysiłek fizyczny powoduje utratę wody z organizmu. Organizm, który traci wodę staje się mniej wydajny. Dlatego nawadnianie organizmu podczas treningu jest bardzo ważne.

Część trenujących nawadnia swój organizm wodą. Zalecają oni by wybierać wodę niegazowaną, gdyż CO2 zawarty w wodzie gazowanej rozkurcza ściany żołądka i sztucznie gasi pragnienie, a nie o to chodzi.

Druga grupa trenujących nawadnia się izotonikami, wskazując na to, iż takie napoje szybciej nawadniają organizm oraz uzupełniają straty glukozy i elektrolitów. Woda czy izotonik – co Wy wybieracie częściej?

Sam zwracam uwagę na to czy piję wodę mineralną, bo jest lepsza od źródlanej. Izotoniki właśnie próbuję, rozpuszczane w wodzie, smaczne, ale jeszcze nie mam wyrobionego zdania na ten temat.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
12 mar 2015, o 11:13

Re: Podczas treningu woda czy izotonik?

Avatar użytkownika
przez Grzegorz89 19 mar 2015, o 08:04
Od jesieni do wiosny można sobie pozwolić na picie samej wody podczas treningu, jednak latem przy intensywnych ćwiczeniach warto sięgnąć po izotonik. Gdy jest gorąco bardzo łatwo o odwodnienie i sama woda może nie wystarczyć.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
16 mar 2015, o 15:39

Re: Podczas treningu woda czy izotonik?

Avatar użytkownika
przez Monia80 25 mar 2015, o 18:35
Izotonik zawsze lepiej smakuje i można sobie przebierać w różnych smakach.
A woda jak to woda ile można pić.
A co sądzicie o robieniu izotoniku z wody i gotowego preparatu do rozpuszczania?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
18 mar 2015, o 10:07

Re: Podczas treningu woda czy izotonik?

Avatar użytkownika
przez Agol 26 mar 2015, o 13:09
Ja w ogóle uznaję tylko wodę do picia. Nie przepadam za kawą, herbatą, napojami, i tego typu rzeczami. Czasami najdzie ochota na smak coli na przykład albo jakiegoś soku. Piję tylko wodę, lekko gazowaną, butelkę 1,5l dziennie. Wiem, że to zdrowo, do treningu też nie wyobrażam sobie pić coś co ma jakikolwiek smak. Tylko woda:) A może ktoś wie, czy to prawda z tym, że może być za dużo wody w organizmie? I czy to się jakoś objawia czy to kłamstwo firm farmaceutycznych na kolejny wymysł dla ludzi?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
23 mar 2015, o 11:19

Przejdź do