Znajdź towarzystwo do sportu wśród 2408 osób z całej Polski.

Regeneracja i lepsze biegi

Regeneracja i lepsze biegi

Avatar użytkownika
przez sportos.poleca 5 maja 2015, o 20:25
Chcesz robić życiówki na zawodach? Zacznij szanować swoje ciało! Kiedy bez przerwy eksploatujesz swój organizm morderczymi treningami, możesz zapomnieć o życiówkach, w ważnym dla Ciebie dniu startu. Jeśli nie zmienisz podejścia, gwarantuje Ci, że uzyskasz jeszcze gorszy czas od uzyskiwanego na treningach. Pamiętaj, że ciągłe bieganie na wysokich obrotach zwiększa ryzyko kontuzji i może na długo wyłączyć Cię z uprawiania ulubionego sportu.

Chcesz cieszyć się bieganiem i mieć wypoczęte mięśnie w dniu zawodów? Podczas treningów biegaj nawet o 60 sekund wolniej od zakładanego tempa startowego. Pamiętaj o regeneracji. Jeśli biegasz codziennie i poprzedniego dnia zrobiłeś mocne akcenty, to następnego dnia zrób 30-60 min biegu w tempie konwersacyjnym. Zmniejszenie tygodniowego kilometrażu o 10-15% również da efekt w postaci wypoczętego organizmu i upragnionych życiówek.

Kasia Klich - http://potrzebujebiegania.blog.pl/ z http://www.facebook.com/potrzebujebiegania
Załączniki
kasiaklich.jpg
kasiaklich.jpg (147.83 KiB) Przeglądane 1613 razy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
20 mar 2015, o 22:33

Przejdź do