Znajdź towarzystwo do sportu wśród 2408 osób z całej Polski.

Pomoż mi w planie treningowym

Pomoż mi w planie treningowym

Avatar użytkownika
przez Agol 23 mar 2015, o 11:24
Witajcie, chcę rozpocząć indywidualne ćwiczenie. Chodzi o wzmocnienie ogólnej kondycji ciała, zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej, budowę mięśni. Skupiam się na brzuchu, udach i pośladkach. Potrzebuję ćwiczeń, które działają w miarę efektywnie i nadają się do robienia ich w domu. Najlepiej bez żadnych sprzętów (ewentualnie ciężarki). Dodatkowo, żeby ćwiczenia nie bardzo wpływały na kręgosłup. Jakiś czas temu, sama zrobiłam sobie plan treningowy, ale jest słaby i nie motywuje mnie do ćwiczeń. A właśnie, jak można zmotywować się do ćwiczenia oprócz patrzenia w lustro i na zdjęcia ładnych figur?:) Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
23 mar 2015, o 11:19

Re: Pomoż mi w planie treningowym

Avatar użytkownika
przez prawy 23 mar 2015, o 16:27
Tabata powinna się sprawdzić :) https://www.youtube.com/watch?v=OFx1cicEn8U
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
12 mar 2015, o 11:13

Re: Pomoż mi w planie treningowym

Avatar użytkownika
przez Poziomka 25 mar 2015, o 15:00
Ja od siebie dodam zumbę, może to nie jest indywidualne i polegające na wykonywaniu konkretnych ćwiczeń, ale bardzo pobudzające cały organizm do pracy. Kształtujesz praktycznie wszystko. A do tego świetnie się bawisz, poznajesz nowych ludzi i masz motywację do działania, bo przecież już się zapisałaś i chcesz się spotkać z nowo poznanymi osobami. Do tego dostajesz kopa energetycznego, wyjdziesz zmęczona ale uśmiechnięta i gotowa do działania. Pozatym będziesz potrafiła kontrolować swoje działo, np. jeżeli chodzi o taniec, poruszanie się, będziesz świadoma swoich atutów i tego, że wyglądasz dobrze:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
23 mar 2015, o 11:06

Re: Pomoż mi w planie treningowym

Avatar użytkownika
przez Agol 26 mar 2015, o 12:54
Świetnie podpowiedzi, jednak na początek chciałabym sobie sama wyrobić kondycję w domu. Ułożyłam już część takiego planu. Sama wpisałam ilość serii, powtórzeń, dodałam proste filmiki z ćwiczeniami, które najbardziej mi odpowiadają. A więc w moim planie jest A6W, brzuszki skośne, przysiady, deska, ćwiczenia 8min ABS, 8 min pośladki i chyba tyle. Wiem to dość mało, ale warto od czegoś zacząć. Jeżeli macie jakieś inne pomysły to proszę pomóżcie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
23 mar 2015, o 11:19